E-Ticaret Süreç Yönetimi

 

E-ticareti yapmış / denemiş olmak için yapmak veya başarı kazanmak için yapmak iki farklı süreçtir, ve farklı reçeteler gerektirir.

Dahil olduğumuz e-ticaret projelerinden edindiğimiz tecrübeye göre, fiziksel satışın aksine e-ticarette, ilgili tüm bileşenlerin eksiksiz bir araya getirilip yönetilmesi gerektiğini söyleyebiliriz.

Yalnızca hazır bir eticaret paketine ürün yükleyip kendi imkanlarınızla müşteri beklemek, sektörde kaybolan veya demoralize olan binlerce yatırımcıdan sizi farklı kılmayacaktır.

Program altyapısı, güvenlik önlemleri, manşet-headline yönetimi kadar, süreçlerin devamlılığını sağlayan doğru kurgulanmış dekupe ve modelli ürün fotoğrafları(ve hatta lookbook çalışmaları), müşteri ilişkileri, crm ve müşteriye özel içerik, yurt içi – yurt dışı kargo/sevkiyat süreçleri, kurumsal kimlik ve fark yaratan ambalajlar, sosyal medya çalışmaları, re-marketing adwords kampanyaları, entegrasyonlar, içerik ortaklıkları, aplikasyon destekleri, A-B testleri, değer katan extensionlar vb doğru yönetilmesi gereken tonla süreç söz konusudur.

Profesyonellerden tatmin edici destek almanız şart.. Detaylı bilgi için iletişim sayfamızı kullaanbilirsiniz.

Kurucumuz Ersan Ertürk’ün e-ticaret süreçleri hakkında makaleler yazdığı https://www.ersanerturk.com adresine göz atmanız tavsiye ediyoruz.

 

Bize Yazın!